Friday, April 15, 2011

Bursdagsbukse



Innimellom vårdrakt-prosjektet måtte jeg lage en bukse til en liten kamerat som vi skal i bursdag til på søndag. Jeg har vært irritert over endel av buksemønstrene til Meedom fordi de er så vide. Derfor valgte jeg en relativt smal variant denne gang, men tenkte ikke helt på at stoffet jeg til slutt valgte å sy i ikke er stretchy i det hele tatt. Det er bomullsstoffet fra Ikea, som jeg sydde mei-tai i for en god stund siden. Jeg tenkte at den kom til å bli knøttanes liten, men da jeg prøvde den på Minken i morges var den litt for stor til ham, og det er jo perfekt! Vi skal i 1-årsdag, men bursdagsbarnet er større enn både Minken og Pinken, så det ble en størrelse 86.

Mønster: Meedom
Stoff: bomullsstoff fra Ikea, bomull/lycra-ribb fra Stoff og stil



No comments:

Post a Comment