Sunday, June 13, 2010

Kjøreposer






Da jeg nettopp var blitt gravid satte jeg igang med å strikke en kjørepose til det jeg trodde var barnET i magen. Dette er kanskje det kjedeligste strikkeprosjektet jeg noengang har holdt på med. Pinne etter pinne med det samme - ikke noe mønster og seks nøster som skulle strikkes. Sukk! Da jeg så fant ut at det var tvillinger var det helt uaktuelt å strikke en til. Mamma syntes ikke at det gikk an, så dermed strikket hun den brune.
De har vært utrolig praktiske å ha i vognen når det har vært litt kaldt ute, og Minken og Pinken har brukt dem veldig mye. Og jeg synes de er ganske fine også. Luen som hører til er så dum fordi den sklir ned i øynene - er bare rullet opp i kanten nede, så de bruker ikke den. Vottene har vært greie også når det har vært kaldt, men jeg bruker ikke så ofte votter på dem.

2 comments:

  1. Har du oppskrift til denne? Den var utrolig fin! :D

    ReplyDelete
  2. Kjempefin kjørepose! Kan du hjelpe med oppskriften?

    ReplyDelete